Nu aveti produse de comparat.
Achizitii prin SEAP / SICAP ! Importator echipamente securitate si control-acces !
Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi
Procedura de plasare a unei comenzi
1. Introducere produse in cos
Se aleg produsele dorite si se adauga in cos, apasand butonul albastru "Adauga in cos". Cosul de cumparaturi este vizibil in coltul dreapta-sus al fiecarei pagini, afiseaza numarul de produse continute si poate fi accesat pentru a revizui produsele, pentru a mari / micsora cantitatile produselor sau pentru a elimina produse din cos.
Dupa efectuarea modificarilor, totalurile trebuie actualizate prin apasarea butonului "Actualizare cos". Trecerea la pasul urmator se face apasand butonul "Finalizare comanda".
2. Finalizare comanda
Daca ai deja un cont creat, poti folosi credentialele pentru logare in meniul din partea dreapta.
Daca nu ai cont, creeaza un cont nou completand toate campurile necesare.
3. Informatii facturare
Introduceti datele solicitate in formular. Atentie! Campurile marcate cu steluta rosie sunt obligatorii pentru a putea trece la pasul urmator.
Completati corect campul de verificare roboti si specificati daca livrarea se va face la aceeasi adresa sau nu.
Daca se doreste facturare pe firma trebuie pusa bifa ce va deschide o alta lista de campuri.
4. Metoda de livrare
Cumparatorul poate ridica personal marfa din sediul cumparatorului sau poate opta pentru livrare cu un curier la domiciliu. Daca totalul comenzii este egal sau peste 500 lei, transportul este gratuit. Sub 500 lei, costul expeditiei este 25 lei, taxa fixa, tva inclus.
5. Metode de plata
Plata numerar sau ramburs - clientul achita in momentul in care ridica sau primeste comanda.
Plata OP in avans - clientul va primi o factura proforma in baza careia va face plata.
Plata online cu card bancar.
6. Revizuire comanda
Se genereaza o lista de produse, cu cantitati, preturi unitare, cost transport (daca este cazul), TVA. Validati si finalizati comanda apasand butonul "Plaseaza comanda".